12 de marzo de 2023
Tercer Domingo de Cuaresma

​Área de Nuestra Visión: Evangelización

Formacio

«Compartimos el tesoro de la fe con todos»

pictures_of_jesus_blind_man_thanks.jpeg
Jesus i Samaritana.png

De què va l’evangeli?

Jn 9,1-41

Jesús es troba un cec de naixement, al que miraculosament li dona la vista. La gent el porta als fariseus, que no accepten que Jesús pot «obrir els ulls» als que no poden veure, ni tampoc no volen veure i entendre que Jesús és Déu.

Un missatge clau de l'Evangeli?

«Ell, a mi, m’ha obert els ulls, i vosaltres no sabeu d’on és.»

(Jn 9,30)

(si vols llegir l'Evangeli sencer ves aquí)

Què em pot dir a mi l'Evangeli?

Com visc la meva vida? Conec realment a Jesús? Li deixo que m’obri els ulls per continuar aprenent d’Ell? Vull aprendre i créixer en la fe o em conformo amb el que vaig aprendre fa molt de temps?

Què m’interpel·la d’aquest evangeli?

Quin personatge seria jo en aquest evangeli? El cec que es troba Jesús i deixa que l’obri els ulls i vol continuar seguint-lo i aprendre més d’Ell? O soc com els fariseos que no volen «saber» del Senyor?

3 idees per a la setmana

1. Apunta’t al minicurs sobre la Bíblia que en farem el proper Diumenge 1 d’abril, a la Parròquia. Tens la informació al Programa de Quaresma.

2. Busca un llibre o un vídeo sobre els temes que puguin interessar-te. Si no saps quin, pregunta a Mossèn Oriol, qui pot recomanar-te alguna lectura que t’interessi.

3. Si no has fet la Confirmació, mai és tard. Planteja’t fer la formació per rebre aquest sagrament.

Vuelve a la página de Cuaresma